• Portugal | MATANÇA - *Ora a perda de cem vidas humanas, nas circunstâncias em que ocorreu – dois picos de vagas incendiárias muito concentradas no tempo e imprevisivelmente d...
    Há 16 horas

quarta-feira, 29 de dezembro de 2010

Secretariado Confederal da CIG aprovou hoje convocar Greve Geral na Galiza

.

DIÁRIO LIBERDADE – 29 dezembro 2010

Diário Liberdade - A data poderia ser 27 de janeiro e haverá convite para que o resto de centrais sindicais adiram à convocatória.

A decisom foi tomada na manhá de hoje na reuniom do Secretariado Confederal em Compostela. A data pode ser 27 de Janeiro, um dia antes de que a reforma de pensons seja discutida no Congresso espanhol.

Fontes próximas da central informárom o Diário Liberdade por duas vias diferentes da decisom tomada polo Secretariado Confederal da principal central nacional galega, que toma a iniciativa sem esperar polo que os sindicatos espanhóis fagam ou nom fagam. A CIG fará pública amanhá a decisom que agora adiantamos, com todos os pormenores sobre data e termos da convocatória.

Retomar a iniciativa nacional e de classe

Esta Greve Geral retomará umha dinámica de greves gerais nacionais galegas que tivo os seus últimos capítulos em 2001 e 2002, quando a CIG mantinha a iniciativa e arrastava as renuentes CCOO e UGT. Contra aquela tendência histórica, o sindicalismo pactista espanhol mantivo a iniciativa durante a atual crise capitalista na Galiza, com umha CIG em que umha parte das estruturas dirigentes pareciam olhar mais para interesses partidistas alheios à central que para as necessidades das dezenas de milhares de filiados e filiadas, e para o conjunto do povo trabalhador em que as bases da CIG se inserem.

O passo em frente aprovado polo organismo dirigente da CIG na manhá desta terça-feira é, nesse senso, histórico, e supom um importante desafio à falsa dialética estabelecida entre os governos neoliberais e as dirigências sindicais espanholas. A CIG irrompe com umha convocatória que torna a Galiza a segunda naçom oprimida polo Estado espanhol que fará umha Greve Geral Nacional para enfrentar a crise capitalista e os seus responsáveis.

Com ou sem os outros sindicatos...

A direcçom da CIG vai tentar somar à convocatória os restantes sindicatos atuantes na Galiza. Porém, a decisom é firme e, quer participem quer nom, a Galiza terá Greve Geral num dos últimos dias de janeiro de 2011. A central nacional galega tem em agenda o dia 27 como possível data (coincidindo com a Greve Geral convocada em Euskal Herria por ELA e ELAB) mas está aberta a umha mudança se isso integrar outros sindicatos. Contodo, a jornada de luita será antes do dia 28, em que se discute a reforma de pensons no Congresso dos Deputados espanhol, segundo as informaçons com que contamos nestes momentos.

A terceira Greve Geral Nacional Galega da última década, primeira durante a atual crise capitalista, é sem dúvida umha boa notícia para importantes segmentos do nosso povo, duramente atacados polas medidas antipopulares dos governos do PSOE e do PP. Só a luita organizada e conseqüente, unitária e corajosa, poderá derrotar os planos do grande capital. Nesse contexto, a greve continua a ser umha importantíssima ferramenta de luita das massas contra os opressores.

O Diário Liberdade marca esta convocatória como evento informativo prioritário a partir deste momento, informando de todo o que nos for possível e colaborando no nosso ámbito para que a convocatória seja um êxito histórico da luita galega contra o capital, pola independência nacional e o socialismo.
.

Sem comentários: